Вибрати місто
Закрити
Видача із магазину та доставка
Доступна доставка
Твій кошик
0

Apple проти Апокаліпсису

Apple проти Апокаліпсису

    Постапокаліптичний світ — один з улюблених сюжетів для фільмів та книг. І все частіше під впливом таких часом страшних сюжетів, людство починає задумуватись, яким ж буде життя та побут після ймовірної техногенної або кліматичної катастрофи.

    Carbon Disclosure Project — одна з міжнародних некомерційних організацій, що займаються проблемами екології та клімату, провела опитування серед близько 7 тисячами корпорацій, щодо того, якими вони бачать ризики пов’язані з майбутніми змінами клімату та технологічної ситуації на планеті.

    Представники компанії Apple, бачать перспективу для розвитку компанії та подальших продажів лінійки iPhone, навіть після падіння цивілізації та перетворення найродючіших куточків планети у пустелю. Спеціалісти з Купертіно зазначили також, що навіть у найскладніших ситуаціях пов’язаних зі зміною погодніх умов чи техногенними катастрофами основною потребою людей залишатиметься бажання впевненості у безпеці власній та рідних чи близьких. 

    Як приклад, iPhone може послужити вам ліхтариком або портативною сиреною, його можна використати для під’єднання до радіомережі або знайти у ньому довідку з надання першої медичної допомоги. У разі критичної необхідності смартфон можна підзарядити від автомобільного акумулятора.

Apple проти Апокаліпсису

    Коментар представників корпорації Google був не таким скромним: «Якщо користувачі гідно оцінять Google Earth Engine (фірмова платформа для моніторингу “самопочуття” планети Земля — прим.) Як один з кращих інструментів для вивчення змін природи та клімату Землі, це однозначно приведе до підвищення рівня лояльності клієнтів і цінності бренду Google. Така можливість матиме позитивний вплив на наші продукти».

    Звісно, новітні розробки від технічних гігантів вкотре нагадують нам,  що великі корпорації без проблем зможуть вижити у постапокаліптичному світі. Однак, буде помилкою забути про те, що мега-корпорації не турбуються про стан екології, навпаки, як Apple так і Google курують низку екологічних проектів та кампаній, що мають за мету турботу про довкілля. За останніми підрахунками яблучна компанія вклала близько 2,5 мільярда доларів у новаторські проекти, що спрямовані на розвиток чистої енергетики та підвищення рівня енергоефективності виробництв.

    У 2006 році Apple відкрила власну Лабораторію з питань екологічної безпеки. Усі кампуси та магазини корпорації повністю перейшли лише на використання відновлюваних джерел енергії. Більша частина упакування для нових iPhone, iPad, Mac та низки інших виробів компанії виробляється з вторсировини. Що не менш важливо, в компанії Apple повністю відмовились від використання у аксесуарах, проводах та навушниках ПВХ.