Вибрати місто
Закрити
Видача із магазину та доставка
Доступна доставка
Твій кошик
0

Як привести справи в порядок? Підбірка найкращих менеджерів завдань

Як привести справи в порядок? Підбірка найкращих менеджерів завдань

Сучасний світ рухається з шаленою швидкістю, і для тих хто прагне завжди і всюди встигати, нічого не забувати та тримати руку на пульсі справ — існують менеджери завдань.


Колись з плануванням успішно міг впоратись шкільний щоденник, у старшої категорії — ця роль лягла на сторінки блокнотів. Звісно, і в наш час залишились “старовіри”, що довіряють свої плани лише паперу та ручці. Та кількість користувачів онлайн-сервісів та електронних таск-менеджерів стрімко зростає.


Команда Ябко активно користується програмами, що допомагають слідкувати за прогресом виконання завдань. Це однозначно швидко, зручно та піднімає продуктивність на кілька пунктів вверх.


Google Tasks


Сервіс для повноцінного керування завданнями від Google, що призначений насамперед для персонального користування. Додаток дуже комфортний, доступ до нього можна отримати здійснивши вхід через обліковий запис Google, або ввівши дані електронної пошти Gmail.


Попри мінімалістичний дизайн у додатку безліч можливостей: можна призначити дату та час завдання, додавати та корегувати пункти завдань, формувати списки. Мінусами (але зовсім не критичними) можна назвати відсутність інтеграції з іншими сервісами. Додавати посилання, прикріплювати файли, чи додатковий опис поставленої задачі — також не можна. Але доступного в сервісі функціоналу — цілком достатньо для продуктивного щоденного планування.


Як привести справи в порядок? Підбірка найкращих менеджерів завдань


Things


Це ще один крутезний менеджер завдань, який стане вам найкращим другом й найорганізованішим помічником. Його можна встановити як на пристрої на платформі iOS, так і з macOS. Для кожного з девайсів потрібно придбати окрему ліцензію, інформація та дані синхронізуються та оновлюються між пристроями. (Звісно, якщо ви увійдете у свій обліковий запис в сервісі)


У додатку Things є можливість поділити завдання за категоріями та видами. Доступні категорії: “Сьогодні”, “Плани”, “В будь-який час”, “Коли-небудь”. Корисною є опція створення проектів, які можливо поділити на кілька етапів, які у свою чергу, розбити на завдання. Також доступне створення чек-листів та описів, прикріплення посилань на файли.


Як привести справи в порядок? Підбірка найкращих менеджерів завдань


Todoist


Менеджер задач, який ідеально підходить, як для особистих потреб так і для розмежування цілей і завдань великої команди. Todoist синхронізується з Google Диск, Dropbox, Google Maps, Gmail, Outlook та низкою інших сервісів.


Створюйте міні-завдання, об’єднуйте їх у проекти та сортуйте згідно з пріоритетом. У платній версії програми доступні нагадування всередині програми та на e-mail, додавання коментарів та міток, закріплення файлів.


Якщо ви зацікавлені у таск-менеджері для великої компанії — для вас є бізнес-версія. В ній ви можете створити команду і закріплювати завдання за працівником. Також доступний обмін коментарями та шаблонами.


Як привести справи в порядок? Підбірка найкращих менеджерів завдань


Trello


Додаток Trello — це віртуальна дошка з картками, що цілком підходить для планування особистих та командних завдань. У додатку можна обмінюватись коментарями, закріплювати користувачів за завданнями, додавати мітки та створювати чек-листи. Можлива інтеграція з Google Диск, Evernote, Slack та ще більш ніж десятком сервісів.


Як привести справи в порядок? Підбірка найкращих менеджерів завдань


Отож, обирайте програму, яка вам найкраще підходить і вперед — до нових вершин продуктивності!