Вибрати місто
Закрити
Видача із магазину та доставка
Доступна доставка
Твій кошик
0

Microsoft та ШІ проти фахівців в геймдеві: чи все так однозначно?

Microsoft та ШІ проти фахівців в геймдеві: чи все так однозначно?

Microsoft, як розробник консолі xBox, активно працює над створенням інструментів для розробки ігор, заснованих на штучному інтелекті (ШІ). З одного боку, великі технологічні компанії наполегливо просувають ШІ у своїх продуктах, але з іншого — це викликає стурбованість у фахівців, які мають працювати з цими інструментами. Вони висловлюють занепокоєння через можливе скорочення місць роботи у секторі та побоюються, що використання ШІ може погіршити якість ігрового контенту.

Згідно з повідомленням Microsoft, розробникам пропонується новий набір програмного забезпечення, який включає дві основні частини: розумного “помічника з дизайну” та AI-двигун для створення персонажів. Ці інструменти мають на меті полегшити процес створення сюжетних ліній, квестів та інших елементів геймплею.

Microsoft та ШІ проти фахівців в геймдеві: чи все так однозначно?


Після оголошення новини на The Game Awards (TGA), у мережі з'явилося чимало відгуків від незадоволених геймдевелоперів, акторів дубляжу, сценаристів ігор та телевізійних авторів. Вони критикують та засуджують використання ШІ в індустрії, підкреслюючи, що такі “інновації” вже призвели до втрати більше 6 тисяч робочих місць у гейм-індустрії протягом цього року.

Мэри Кенни, заступник директора з розробки сценаріїв у Insomniac Games (саме вона причетна до розробки Wolverine для PS5), висловила своє обурення, стверджуючи, що такі дії “знецінюють роботу талановитих художників”.

Еріка Ішиі, відома актриса озвучення, в чиєму здобутку голоса з культових Apex Legends та Destiny 2, наголосила на “жахітті ситуації заміни людської праці ШІ”, підкреслюючи, що це призводить до масових звільнень, попри рекордні прибутки корпорацій. Вона закликала до підтримки професіоналів у галузі.

Microsoft та ШІ проти фахівців в геймдеві: чи все так однозначно?


Фелісія Дей, актриса з серіалу “Надприродне”, також виступила проти втрати робочих місць, а Бен Прендергаст розкритикував підхід Microsoft, називаючи його “недалекоглядним та неетичним”. Брітні Морріс з Insomniac Games висловила сумніви щодо використання ШІ, як “нібито” потужного інструменту для розробників.

В контексті зростаючої популярності ШІ, технологічні гіганти, як і Microsoft, зіткнулися з опором профспілок художників та сценаристів, які прагнуть захистити свої права та професійне майбутнє.