Вибрати місто
Закрити
Видача із магазину та доставка
Доступна доставка
Твій кошик
0

Apple святкує Китайський Новий Рік

Apple святкує Китайський Новий Рік

   Останнім часом представники корпорації Apple багато уваги приділяють азіатському регіону, особливо Китаю. На честь святкування Китайського Нового Року, на своєму сайті компанія опублікувала кілька відеороликів спеціально створених за допомогою iPhone.

    Перший 6-ти хвилинний ролик розповідає про подорож напередодні святкування Китайського Нового Року та сімейні стосунки між матір’ю та сином. Знятий ролик на iPhone XS та має нестандартну назву “Відро”.

    Автор Цзя Чжанке підготував ще два ролики, що розповідають про функції уповільнення відео та контроль глибини знімків. У досить цікавий спосіб режисер показує, як використання функції Slo-mo на iPhone XS, “закарбовує” емоції та тривають вони ще довше. Контроль глибини знімків допоможе правильно “поставити” кадр так, щоб виділити предмет та налаштувати розмиття фону для створення ідеальної картинки.



  Окрім відеороликів, зроблених за допомогою флагманів Apple, у App Store також опублікували колекцію популярних ігор і додатків для Китаю. Apple Music підготували офіційний плейлист в честь Китайського Нового Року.

    Всі ці маркетингові рішення були прийняті з метою підвищення рівня продажів товарів бренду в Китаї. Слабкий попит на смартфони флагманської лінійки Apple в регіоні негативно позначились на доходах компанії та постачальниках запчастин.