0

Apple iPad Pro 9.7 A1673 Wi-Fi 256GB

32 000 грн (1200$)

Apple iPad Pro 9.7 A1673 Wi-Fi 256GB

32 000 грн (1200$)
UA RU
Новини з Купертіно Всі статті
Apple опублікувала новий експериментальний відеоролик про "Темний Всесвіт" на iPhone 12 Pro

Apple опублікувала новий експериментальний відеоролик про "Темний Всесвіт" на iPhone 12 Pro

Читати статтю
Команда iFixit провела детальний розбір флагманських iPhone 12 та iPhone 12 Pro: що вдалося з’ясувати?

Команда iFixit провела детальний розбір флагманських iPhone 12 та iPhone 12 Pro: що вдалося з’ясувати?

Читати статтю
Секрети бездротової зарядки Apple MagSafe для iPhone

Секрети бездротової зарядки Apple MagSafe для iPhone

Читати статтю
Інсайдерські джерела стверджують, що команда Apple скоро презентує AirTags у 2-х розмірних варіантах

Інсайдерські джерела стверджують, що команда Apple скоро презентує AirTags у 2-х розмірних варіантах

Читати статтю

Apple святкує Китайський Новий Рік

   Останнім часом представники корпорації Apple багато уваги приділяють азіатському регіону, особливо Китаю. На честь святкування Китайського Нового Року, на своєму сайті компанія опублікувала кілька відеороликів спеціально створених за допомогою iPhone.

    Перший 6-ти хвилинний ролик розповідає про подорож напередодні святкування Китайського Нового Року та сімейні стосунки між матір’ю та сином. Знятий ролик на iPhone XS та має нестандартну назву “Відро”.

    Автор Цзя Чжанке підготував ще два ролики, що розповідають про функції уповільнення відео та контроль глибини знімків. У досить цікавий спосіб режисер показує, як використання функції Slo-mo на iPhone XS, “закарбовує” емоції та тривають вони ще довше. Контроль глибини знімків допоможе правильно “поставити” кадр так, щоб виділити предмет та налаштувати розмиття фону для створення ідеальної картинки.



  Окрім відеороликів, зроблених за допомогою флагманів Apple, у App Store також опублікували колекцію популярних ігор і додатків для Китаю. Apple Music підготували офіційний плейлист в честь Китайського Нового Року.

    Всі ці маркетингові рішення були прийняті з метою підвищення рівня продажів товарів бренду в Китаї. Слабкий попит на смартфони флагманської лінійки Apple в регіоні негативно позначились на доходах компанії та постачальниках запчастин.


Залишити відгук

Привіт! 👋
Якщо є питання, пишіть нам 😉
Написати в чат