Останні повідомлення Марка Гурмана свідчать про те, що Apple готує особливу фішку як для тих, хто хоче купити iPhone 16, так і для тих, хто буде продавати довгоочікувану новинку. Цього разу ключову роль зіграє Apple Intelligence, про який вже багато говорили на найвищому рівні. Після презентації Айфон 16, яка буде проведена 9 вересня, компанія-розробник проведе обов'язкові зустрічі-навчання для всіх без виключення співробітників Apple Store увечері вже 12 вересня або максимум вранці 13 вересня, залежно від магазину.
Ці зустрічі відрізняються від звичайного графіка Apple, адже зазвичай такі заходи проходять у неділю. Про що це може свідчити? Скоріше за все ми можемо очікувати на зміну підходу до запуску нової лінійки iPhone цього року.
Гурман також повідомив, що в Apple почали навчати спеціалістів роздрібної торгівлі революційній технології Apple Intelligence, адже саме вона стане чи не найважливішою частиною всієї продуманої рекламної кампанії шістнадцятої серії. Хоча AI не буде доступною одразу з виходом нового покоління яблучних смартфонів у вересні, її запуск запланований на жовтень з виходом iOS 18.1. Першими стануть доступними такі функції, як Writing Tools, Notification Summaries та новий та більш зручний інтерфейс Siri, тоді як більш цікаві для нас та просунуті можливості, такі як Image Playground, Genmoji та інтеграція з сучасним ChatGPT, з’являться не раніше iOS 18.2 або навіть трішки пізніше.
Більшість відомих аналітиків прогнозують, що завдяки впровадженню штучного інтелекту кількість продажів 16 Айфону можуть зрости на 10 000 000 одиниць! Саме це й пояснює, чому Apple планує активно просувати ці функції в своїх магазинах, щоб зацікавити потенційних користувачів та збільшити й так величезні продажі нової моделі Айфону.