HomePod — улюблений для багатьох пристрій, який має безліч можливостей, особливо, якщо брати до уваги можливість інтеграції його в екосистему Apple. Саме тому новини про нього завжди актуальні та мають попит. Отож, згідно з новим звітом корейського видання SE Daily, наступне, третє покоління розумної колонки HomePod буде оснащено дисплеєм діагоналлю від 6 до 7 дюймів. Посилаючись на джерела в індустрії, звіт стверджує, що Apple обрала китайського виробника дисплеїв Tianma для постачання OLED-панелей для майбутньої моделі, яку планується випустити наступного року. Чи справді це так та що це нововведення дасть користувачам читайте в статті Ябко.
Що потрібно знати про розумні продукти для дому від Apple?
Чутки про HomePod зі вбудованим екраном циркулюють з 2021 року. За інформацією журналіста Марка Гурмана з Bloomberg, Apple розглядає кілька варіантів HomePod з дисплеями:
- Пристрій з екраном на зразок iPad та вбудованою камерою.
- Модель зі встановленим на роботизованому маніпуляторі дисплеєм.
Гурман раніше зазначав, що такі пристрої не варто очікувати до 2025 року. Однак аналітик Мін-Чі Куо минулого тижня повідомив, що HomePod з дисплеєм можуть представити після WWDC 2025, ймовірно у третьому кварталі того ж року. До цього Куо прогнозував запуск у 2024 році.
Цікаво, що Куо також згадував Tianma як постачальника панелей, однак не уточнював, що мова йде про OLED. Раніше вважалося, що новий HomePod отримає LCD-дисплей нижчої якості.
На яку категорію буде орієнтований новий продукт?
Майбутній HomePod більшою мірою зосередиться на можливостях для “розумного дому”, ніж поточні моделі. Це може свідчити про стратегічний перегляд позиціонування продукту. Звіти Гурмана також вказують на розробку Apple універсального домашнього центра, який міг би поєднати керування освітленням, безпекою, мультимедіа та іншими аспектами розумного дому у єдиному пристрої з екраном та дизайном, що нагадує iMac G4.
Які у компанії плани щодо продажів?
За прогнозами Мін-Чі Куо, стартові обсяги поставок нового HomePod будуть відносно невеликими — близько 500 тисяч одиниць у другій половині 2025 року. Це свідчить про те, що Apple, ймовірно, обережно оцінює попит на розумні пристрої з дисплеєм перед потенційним розширенням лінійки таких продуктів. Втім, як завжди, від яблучної компанії можна очікувати сюрпризів, тож нам залишається тільки очікувати офіційного анонсу новинки.