Чи помічали ви, що у всіх своїх рекламних кампаніях Apple завжди демонструє один і той самий час на дисплеях пристроїв — 9:41 ранку. Це не просто збіг, а частина добре продуманої стратегії компанії, відомої своїм перфекціонізмом та увагою до деталей.
Цей традиційний час бере свій початок із 2007 року, коли Стів Джобс вперше представив світу iPhone. Презентація розпочалася о 9:00 ранку, і через 42 хвилини на великому екрані було показано перший iPhone, на якому гордо світилося 9:42. Ця подія стала історичною для світу смартфонів, і Apple вирішила вшанувати цю мить, вибравши саме цей час для своїх рекламних зображень.
Проте у 2010 році, з нагоди випуску першого iPad, Apple змінила час на 9:41 ранку. Як пояснив колишній керівник iOS Скотт Форсталл, це було зроблено з урахуванням того, що кульмінаційний момент презентації Apple зазвичай припадає приблизно на 40 хвилину.
Нині, незалежно від часу початку або тривалості презентацій Apple, 9:41 ранку залишається стандартним часом, що відображається на дисплеях всіх їхніх пристроїв у рекламі. Єдиним винятком є Apple Watch, на якому в рекламних матеріалах зазвичай показується 10:09. Це, як вважається, символізує перевагу Apple Watch над іншими годинниками, які традиційно показують 10:08.