Послуга хмарного зберігання та синхронізації — найкраще, що придумала команда Apple. Юзер реєструє особистий профіль на iPhone, а ОС автоматично зберігає інформацію користувача, яка потім передається між гаджетами. Зайти в iCloud можна навіть з ПК. Процес завантаження файлів не позначається на продуктивності.
Нещодавно презентували iCloud Drive. Дозволяє зберігати знімки, відео та нотатки, а також за необхідності завантажувати в хмарне сховище особисті файли користувача. Як з будь-яким іншим програмним забезпеченням, в iCloud трапляються проблеми. Що робити, якщо файл не завантажується — розповімо в статті.
Проблеми з доступом до мережі на iPhone або iPad
Масштабних збоїв у роботі iCloud не було. Однак трапляються індивідуальні проблеми при спробі завантажити інформацію на iPhone або iPad.
Якщо потрібно завантажити файл, а на сторінці нічого не відбувається, перевірте з’єднання з мережею. Відкрийте Safari та перейдіть на будь-який сайт (не Google). Якщо сайт не завантажується, виникли проблеми з Wi-Fi або LTE.
Здійсніть одну з наступних дій.
1. Вимкніть LTE на iPhone або iPad
- Клацніть по шестерні, значку «Параметрів».
- Знайдіть розділ «Стільникові дані».
- У вікні, що відкрилося, перейдіть в меню «Опції даних».
- Далі — у розділ «Голос і дані».
- Змістіть галочку біля LTE на 3G. Зачекайте 2–3 хвилини, а потім поверніть її назад.
З'єднання автоматично відновиться. Якщо в регіоні погано працює LTE, доцільніше залишатися на 3G. Не зайве перевірити залишок трафіку в сплаченому тарифному плані, якщо ситуація не розв’язується перезавантаженням з'єднання.
2. Активуйте режим «У літаку»
Якщо не хочете копатися в налаштуваннях, перейдіть до Центру керування. Проведіть пальцем вниз з правого верхнього кута екрана. Клацніть по круглому значку з літаком. Зачекайте 1–2 хвилини, після чого вимкніть режим «У літаку». Цей спосіб займає менше часу, ніж копатися в налаштуваннях.
3. Перевірте доступ iCloud до стільникової мережі
Користувачі часто відключають доступ до мережі для програм, що працюють у фоновому режимі. Можливо, так сталося з iCloud. Для перевірки:
- Відкрийте «Параметри».
- Клацніть по розділі «Стільникові дані».
- Перейдіть сторінкою вниз. Знайдіть вкладку iCloud та перевірте положення перемикача. Повинен перебувати в зеленій зоні.
4. Скиньте налаштування мережі
Спершу перезавантажте смартфон або планшет. Якщо ситуація не змінилася, перейдіть до наступних кроків:
- Клацніть по шестерні й перейдіть в «Параметри».
- Перейдіть до розділу «Загальні».
- Прокрутіть сторінку до самого низу, поки не знайдете опцію «Перенести дані чи скинути iPhone».
- Далі натисніть на синю кнопку «Скинути».
- Вкажіть на опцію «Скинути параметри мережі», коли з'явиться відповідний запит.
Доступ до мереж Wi-Fi втратиться. Паролі доведеться вводити знову, але доступ до мережі відновиться.
Проблеми з iCloud
Якщо труднощів з доступом до мережі немає, проблема в самому iCloud. Зайдіть на офіційний сайт компанії Apple. Можливо, відбувся програмний збій. Побачили iCloud у новинах — просто зачекайте. Якщо такої інформації немає, шукайте проблему в себе.
1. Перезавантаження iCloud на смартфоні або планшеті
Усунути програмну помилку просто. Для цього:
- Перейдіть до «Параметрів».
- Клацніть по особистому обліковому записі (з ініціалами або світлиною).
- Зайдіть до розділу iCloud.
- Переведіть тумблер біля iCloud Drive у сіру зону.
- Перезавантажте iPad або iPhone.
- Знову зайдіть у налаштування та активуйте iCloud Drive, увімкнувши тумблер.
2. Перевстановлення програми «Файли»
Труднощі виникають не тільки з iCloud, але й вбудованою за замовчуванням програмою «Файли». Кардинальний спосіб розв’язати проблему — перевстановлення. Спершу перемістіть важливу інформацію на ПК. Далі:
- Натисніть і утримуйте іконку програми, доки не з'явиться контекстне меню.
- Клацніть по опції «Вилучити програму».
- Підтвердьте дію за запитом.
- Перезавантажте смартфон або планшет.
- Зайдіть до App Store і повторно завантажте програму «Файли».
Такий збій відбувається рідко. Проте ситуацію не можна виключати зі списку можливих.
3. Зайдіть в iCloud Drive на ПК
Також можна зайти на повноцінну версію сайту за допомогою Safari на iPhone або iPad. Потім:
- Введіть у пошуковому рядку https://www.icloud.com/ та перейдіть на сайт.
- Увійдіть в обліковий запис, використовуючи логін та пароль.
- Перейдіть до програми iCloud Drive та завантажте документ, який шукайте.
4. Скидання до заводських налаштувань
Після завантаження потрібних файлів рекомендовано скинути iPhone або iPad до заводських параметрів. Допоможе, якщо проблема не розв’язується доступними методами. Для цього:
- Відкрийте програму «Параметри».
- Знайдіть розділ «Загальні».
- Прокрутіть сторінку вниз, поки не знайдете опцію «Перенести дані або скинути iPhone».
- У меню виберіть пункт «Стерти весь вміст і параметри».
Після завершення налаштуйте гаджет як новий. Перевірте, чи з'явився доступ до iCloud Drive.