Dyson, відомий бренд побутової техніки, нещодавно представив дві нові насадки для стайлингу до свого популярного багатофункціонального стайлера Airwrap. Нові аксесуари розроблені для покращення можливостей укладання волосся, надання форми, об'єму.
Від пилососів до догляду за волоссям
Хоча Dyson спочатку став відомим завдяки порохотягам, у 2016 році компанія розширила продукцію, представивши фен для волосся Dyson Supersonic. Найпопулярнішим продуктом, який багато хто бажає придбати, є Dyson Airwrap, який зараз займає перше місце в рейтингу кращих пристроїв для завивки волосся.
Технологія та особливості Airwrap
Dyson Airwrap — це преміум-мультистайлер, який змінив індустрію догляду за волоссям, використовуючи оригінальну технологію ефекту Коанда, яка створює обертовий вихор повітря. Ця унікальна технологія надає об'єму та підходить для різних типів волосся, при цьому стайлер також використовується без екстремального нагрівання, щоб мінімізувати пошкодження волосся від тепла.
Нові насадки для більшого об'єму та визначення
Dyson випустив дві нові насадки: велику круглу щітку для об'єму та точно сконструйований дифузор. Щітка розроблена для надання форми та додаткового об'єму, в той час, як дифузор допомагає зменшувати пушіння волосся та допомагає створити природні кучері і локони. Нові насадки були виготовлені з використанням удосконаленої технології Коанда для максимізації ефективності укладання.
Колірна палітра та доступність
Dyson також нещодавно випустив святкову версію Airwrap у привабливому кольорі Blue Blush. Колір також доступний для фена Supersonic та випрямляча Dyson Corrale. Святкові моделі містять у собі ексклюзивні насадки. Нові щітки та дифузор продаються окремо від Airwrap та коштують приблизно по 36$ кожна.