Останнім часом Google посилила обмеження щодо використання програм для блокування реклами, розширюючи свої дії далі за межі лише YouTube. Тепер компанія фокусує свої зусилля на третіх застосунках, що дозволяють перегляд YouTube-відео без рекламних вставок.
Згідно з документом служби підтримки, Google явно застерігає користувачів, які використовують такі застосунки, про можливі проблеми, як-от буферизація чи помилки, сигналізуючи про потенційні порушення.
Google чітко вказує, що розробники можуть використовувати офіційний API YouTube лише згідно з умовами, що категорично забороняють блокувальники реклами. Компанія загадково згадує про "належні заходи" проти порушників, хоча конкретні наслідки не уточнюються.
При цьому Google визнає бажання користувачів уникати реклами і пропонує підписатися на YouTube Premium за $14 на місяць для користувачів Android або за $19 для користувачів iOS, а також з річною знижкою за $139.
Цей крок не є нововведенням. Ще минулого року Google розпочала кампанію проти блокувальників реклами, спочатку пропонуючи відключення ПЗ через спливаючі вікна. Згодом заходи стали глобальними, обмежуючи користувачів до трьох відео або взагалі блокуючи доступ до них, прибравши навіть можливість обходу через сторонні програми.