0

Apple iPad Pro 9.7 A1673 Wi-Fi 256GB

32 000 грн (1200$)

Apple iPad Pro 9.7 A1673 Wi-Fi 256GB

32 000 грн (1200$)
UA RU
Новини з Купертіно Всі статті
Apple опублікувала новий експериментальний відеоролик про "Темний Всесвіт" на iPhone 12 Pro

Apple опублікувала новий експериментальний відеоролик про "Темний Всесвіт" на iPhone 12 Pro

Читати статтю
Команда iFixit провела детальний розбір флагманських iPhone 12 та iPhone 12 Pro: що вдалося з’ясувати?

Команда iFixit провела детальний розбір флагманських iPhone 12 та iPhone 12 Pro: що вдалося з’ясувати?

Читати статтю
Секрети бездротової зарядки Apple MagSafe для iPhone

Секрети бездротової зарядки Apple MagSafe для iPhone

Читати статтю
Інсайдерські джерела стверджують, що команда Apple скоро презентує AirTags у 2-х розмірних варіантах

Інсайдерські джерела стверджують, що команда Apple скоро презентує AirTags у 2-х розмірних варіантах

Читати статтю

Apple та RED: разом у бою зі СНІД

     У перший день зими, а саме 1 грудня — відзначається всесвітній день боротьби зі СНІДом. Безліч компаній та організацій по всьому світі долучаються до боротьби з цією хворобою. Однією з них, як вже всім відомо є й яблучна корпорація. Щороку у цей день Apple забарвлює логотипи своїх роздрібних точок торгівлі та магазинів Apple Store у яскравий червоний відтінок. Окрім цього, на головній сторінці App Store з'явилася тематична стаття про організацію (RED) та її успіхи, з якої Apple вже дуже давно та плідно співпрацює. Співпраця фонду та Apple почалась ще у далекому 2006 році шляхом запуску ексклюзивної лінійки пристроїв в насиченому червоному кольорі.

     Як усім відомо, від цієї хвороби не існує дієвої вакцини, але є низка медикаментів, які дозволяють запобігти масовому поширенню вірусу і значно полегшують та продовжують життя людей, що інфіковані та живуть з ВІЛ. У 2006 році солістом групи U2 — Боно і Робертом «Боббі» Шрайвером з ONE Campaign / DATA, була створена організація RED, що збирала кошти з метою забезпечення життєво-необхідними ліками ЛЖВІЧ. До сьогоднішніх днів ця компанія успішно займається випуском спільних лінійок продуктів з всесвітньо відомими брендами, певна частина коштів з продажу яких надходить безпосередньо до Глобального фонду боротьби зі СНІДом.

     Нещодавно представники корпорації Apple також розповіли, що за 12 років існування проекту (RED), вдалося зібрати понад 600 мільйонів доларів. Третина від цієї суми була перерахована самою корпорацією Apple від продажу продукції з маркою (PRODUCT) RED. У своєму твіті генеральний директор Apple Тім Кук написав, що «разом ми зможемо створити нове покоління, вільне від СНІДу». Така увага до всесвітньо вагомої проблеми дійсно похвальна, адже якщо кожен з нас докладе мінімальних зусиль— ми зможемо побороти будь-які незгоди.



Залишити відгук

Привіт! 👋
Якщо є питання, пишіть нам 😉
Написати в чат