Можна прослідкувати неймовірну любов корпорації до рекламних роликів та взагалі контенту в форматі відео. Черговий ролик створений режисером Джонатаном Глейзером має за мету продемонструвати безмежні можливості фірмового смарт-годинника Apple Watch. Режисерська скарбничка повна низкою крутезних робіт, як от фільми “Під шкірою”, “Народження”, також залучався до створення ролику про Home Pod.
Головну роль у ролику зіграла професійна парашутистка зі світовим іменем Інка Тіітто. Спортсменка з Apple Watch на зап’ясті біжить крізь міські джунглі, ранковий ліс та гірську долину і катапультується у простір між хмар. Для створення ілюзії справжнього польоту у небі, під час зйомок ролику, спортсменка виконувала трюки в аеродинамічній трубі. Після низки піруетів Інка різко пірнає в океан чи то гірське озеро (тут Apple не забула натякнути на те, що годинник водонепроникний).
Ролик за основну мету має демонстрацію всіх функцій навігації та можливостей LTE зв’язку. Сюжет відео настільки динамічний і ефектний, що отримав велику кількість позитивних відгуків від тих, хто вже встиг його переглянути.