Вибрати місто
Закрити
Видача із магазину та доставка
Доступна доставка
Твій кошик
0

Дослідження показало: GPT-4 в DOOM вражає ефективністю бою, викликаючи занепокоєння

Дослідження показало: GPT-4 в DOOM вражає ефективністю бою, викликаючи занепокоєння

DOOM не просто став експериментальним полігоном для запуску на різноманітних пристроях, від ігрових консолей до холодильників, а й об'єктом досліджень. Один із дослідників вирішив дослідити, як штучний інтелект, зокрема GPT-4, зможе грати в легендарний шутер. Адріан де Вінтер (Adrian de Wynter) випробував можливості мовної моделі в цій відеогрі.

Але через обмеження на об'єм вхідних даних звичайної версії GPT-4, дослідник звернувся до мультимодальної версії GPT-4V, яка здатна обробляти зображення як вхідні дані.

Інтерес до DOOM з боку дослідників та програмістів не випадковий. DOOM став культовим завдяки своїй інноваційності, відкритому коду та масштабованості, що спонукає до численних експериментів й модифікацій.

Дослідження показало: GPT-4 в DOOM вражає ефективністю бою, викликаючи занепокоєння


Де Вінтер не навчав ШІ грати в DOOM спеціально, але створив компонент Vision для обробки скриншотів з ігрового движка та перетворення їх у структуровані описи ігрової ситуації. Ці дані поєднувались з моделлю поведінки, яка використовувала GPT-4 для прийняття рішень на основі візуального вводу та історії дій, перетворюючи рішення у команди для ігрового движка.

Такий підхід дозволив ШІ переміщатися по рівнях, відкривати двері, стріляти та боротися з ворогами. Однак система мала свої недоліки, такі як втрата ворогів з поля зору, проблеми з орієнтацією в просторі та нераціональне прийняття рішень.

Де Вінтер підкреслив потенційні етичні ризики таких експериментів, зокрема легкість, з якою можна навчити модель виконувати шкідливі дії, та точність, з якою вона їх виконуватиме без роздумів.
Цей експеримент підкреслює потенціал й виклики, пов'язані з інтеграцією штучного інтелекту в ігрові середовища, а також необхідність обдумувати етичні аспекти роботи з ШІ.