Незважаючи на виклики, з якими стикається компанія Apple на міжнародному ринку, в Україні популярність її продуктів лише зростає. Жага до інновацій, надійності та відмінного сервісу зумовлює стабільний попит на продукцію "яблучного" гіганта.
У цей період турбулентності акції Apple можуть відчувати деякий спад, але це ніяк не відображає справжню силу бренду. Стабільність і ріст популярності продукції Епл в Україні залишаються незмінними факторами, що також відзначає й власник мережі магазинів особливої техніки Ябко:
“Попри те, що рівень конкуренції на міжнародному ринку може змінюватися, споживачі в Україні продовжують довіряти й обирати продукцію від кращих творців з Купертіно. Попит на техніку Apple в 1 кварталі 2024 року зріс на 7,3%. А це яскраво підкреслює те, що саме якість, інновації та досконалість залишаються ключовими факторами при виборі особливих гаджетів.”Загалом, варто відзначити, що найбільший приріст помітний у таких категоріях:
- Apple iPhone — 2,4%
- Apple MacBook — 1,9%
- Apple Watch — 1,7%
- Гаджети Apple — 1,3%
Попит на смартфони Apple
І навіть помітне зростання конкуренції, особливо з боку Samsung та Huawei, є лише сигналом живої та динамічної природи технологічного світу. У контексті світового ринку смартфонів, який зріс на 7,8% у першому кварталі до 289,4 млн одиниць, стає очевидним, що галузь продовжує відновлюватися.
Аналітики та критики спостерігають зростання вартості та середньої ціни продажу, оскільки споживачі обирають дорожчі пристрої, щоб користуватися ними довше, як повідомив директор з досліджень в IDC Набіл Попал.
Також він зазначив про перерозподіл сил серед 5 популярних компаній, що свідчить про постійну динаміку та зміну ландшафту на ринку смартфонів. І все ж, в Україні лише посилюється попит як на нові смартфони Apple, так і на б/у iPhone, віддзеркалюючи постійну довіру та захоплення споживачів надійною технікою від яблучного бренду.
Попит на Apple MacBook: невпинна позитивна тенденція
Під час пандемії попит на ноутбуки, зокрема Епл МакБук, стрімко зріс, оскільки багато людей потребували зручного пристрою для роботи та навчання з дому. Проте після нормалізації ситуації у світі та відновлення конкуренції на ринку — показники попиту на портативні компʼютери дещо зменшились.
Чому простежувався такий спад? Є кілька можливих причин. По-перше, після пандемії багато людей, можливо, вже задовольнили свої потреби щодо комп'ютерної техніки та не поспішають з покупкою нового ноутбука. По-друге, зміна моделі попиту — більшість користувачів, ймовірно, віддають перевагу більш дешевим або альтернативним пристроям.
Та творці з Купертіно знайшли рішення, яке дозволило повернути тенденцію у позитивне русло. За даними аналітика Мін-Чі Куо, стрибок рівня продажів MacBook у різних країнах світу насамперед повʼязаний з активним випуском нових моделей:
- MacBook Air 15 (2024) (Apple M3)
- MacBook Air 13 (2024) (Apple M3)
- MacBook Pro 14 (Apple M3)
- MacBook Pro 16 (Apple M3)
Вихід нових ноутбуків на базі потужного фірмового процесора, перегляд та зміна стратегії бренду щодо виробництва й маркетингу — все це дозволило корпорації пристосуватися до зміни умов на ринку та зберегти свою конкурентоспроможність.
Українські користувачі також зацікавленні в оновлені своїх пристроїв та покупці нових ноутбуків, смартфонів та планшетів від улюбленого бренду. Тож, як вдало відзначив власник Ябко — “споживачі в Україні продовжують довіряти й обирати продукцію від кращих творців з Купертіно.”